Get your ow
n diary at DiaryLand.com!


contact me older entries


newest entry



2001-10-27 - 10:57 a.m.

k heb met negen over de oorlog geschryven omdaet ik da eroop

gehord heb in de radio een bang was.

Ik kunt wel nooit begrijpen waroem mensen dat doen.

Wat vinden ze da so leuk van? Een ook waroem denken ze dat is een

oplessing voor de problemen. Ik denk dat maakt dat enkel erger...en

heb ook vandag geen antwoord...26 jaaren later....

een antwoord ;-)

Ja dat is juist zo triest, Sani.

Mensen willen altijd de baas spelen over elkaar. Het gaat over macht en over geld.

Ik ben bang dat dat nooit helemaal de wereld uit zal zijn, er zullen altijd weer gekken

zijn, die op die manier denken dat ze gelukkiger zullen worden.

Hopenlijk wordt het grootste gedeelte van de mensen steeds wijzer en zal er langzaam

maar zeker steeds minder oorlog voorkomen.

Probeer z�lf maar met respect naar anderen toe te leven, dan is het gevolg dat jij

respect terug ontvangt.

Dat is het enige wat jij zelf kunt doen: voor jezelf netjes en oprecht leven... En op die

manier een goed voorbeeld geven aan anderen! ;-)

previous - next

about me - read my profile! read other Diar
yLand diaries! recommend my diary to a friend! Get
 your own fun + free diary at DiaryLand.com!
1 comments so far


Sign My Guestbook!
powered by SignMyGuestbook.com